Mabhalane Mthembu Foundation!

Geplaatst: oktober 5, 2008 in Home

Niet iedereen heeft het zo goed als ik. Sommige mensen hebben niet de kans om een hobby te beoefenen. Zij moeten iedere dag maar zien hoe ze aan eten komen en hebben niet de gelegenheid naar school te gaan! Daarom steun ik de Mabhalane Mthembu Foundation:


De Mabhalane Mthembu Foundation is in 2007 opgericht door Wim van Berlo. Wim: “Met de stichting zet ik voort wat mijn vader, Jan van Berlo, en Mabhalane Mthembu zijn gestart. In de periode van 1966 tot 1977 hebben zij zich belangeloos ingezet voor mensen in Zuid-Afrika die het ‘minder’ hadden. Mijn vader is overleden, Mabhalane is tot op de dag van vandaag belangeloos actief voor mensen die hulp kunnen gebruiken. Het logo, bestaande uit de naam Mabhalane Mthembu en het portret van mijn vader, is als eerbetoon aan hen gericht.”

Ook jij kunt iets doen, want alle steun is welkom!
Kijk op www.mmf-zuidafrika.nl!

reacties
  1. Wim van Berlo schreef:

    Dag Kay,

    Bedankt voor je steun.
    Op 2 november hebben we een hele mooie activiteit i.v.m. ons 5 jarig bestaan. Zanggroep PABO uit Helmond speelt hierin de hoofdrol. Neem voor meer informatie een kijkje op onze site.
    http://www.mmf-zuidafrika.nl. Iedereen is welkom, maar vol is vol. Het wordt een mooie avond met veel beleving. De entree is slechts € 3 en komt geheel ten goede van onze projecten.

    Nog een fijne dag,
    Wim

Geef een reactie

