Studeren betekent spontane plankenkoorts!

Geplaatst: september 13, 2010 in Home

Ja, studie is nu alweer twee weekjes bezig hier in Delft! Je zou zeggen, daar gaat t surfen. Maar niets is minder waar. Zolang ik de tijd een beetje goed in deel kan  ik nog aardig wat surfen. Ik ben nu namelijk lid van Plankenkoorts de studenten windsurfvereniging, wat betekent dat ik vanuit de college zaal in 40 minuutjes op het water van Scheveningen/Hoek zou kunnen staan. Ideaal en ook nog eens gezellig dus! Nu ik me langzaam toch ook wat meer richting de wave dicipline wil begeven. Zodadelijk de eerste busrit naar het water om alvast wat te oefenen voor the battle of the generations van morgen. Dat is namelijk een wavewedstrijd georganiseerd door Plankenkoorts.

Meer info daarover snel dus!

reacties
  1. talita schreef:

    hoe was de battle??
    x

Geef een reactie

