2011 Let’s get started!

Geplaatst: januari 13, 2011 in Home

Ik weet dat het wat laat is (officieel zelfs niet meer mag) , maar iedereen nog een heel fijn 2011 toegewenst!
Voor mij ging het afgelopen jaar maar wat snel, iets te snel misschien wel. Zoals ook misschien wel merkbaar was ik wat minder actief
dan de jaren daarvoor.. Ook de resultaten waren matig, niet slecht of slechter dan daarvoor, maar er had meer in kunnen zitten.
Zo ben ik in de loop van vorig jaar tot het besef gekomen dat ik op een punt in mijn surf carriére ben aanbeland waar het niet meer allemaal vanzelf gaat..
Als ik bij de top wil gaan horen (en dat is toch waar ik het natuurlijk voor doe) zal ik me daar nu voor 100% voor gaan moeten inzetten.
Het gaat nu niet meer van het leien dakje zoals het ging toen ik nog 13 was, nee, ik ben volwassen aan het worden en dat vraagt om een wat serieuzere aanpak, wil ik bij die top komen.
En daar schoot het er vorig jaar nog een beetje mee in, vooral doordat ik me ook interreseerde voor een hoop andere dingen en me af ging vragen hoe ik mijn leventje later nou voor me zag..

Maar nu het nieuwe jaar is begonnen en alles heb overzien ben ik van plan er nu met 110% voor te gaan.. Ik hou van het surfen en alles daarom heen,
2011 word het jaar waarin ik dat wil gaan laten zien! Dromen beginnen met ambities.. Zo zal ik een trainings programma gaan volgen en heb ik mezelf voor
dit jaar de volgende doelen gesteld:
* min. 5de NK Slalom
* min. 15de European/World Championships Slalom
* Wat meer uurtjes op zee varen.
In drie jaar moet ik het NK en zo ook het European/World Championship Slalom op mijn naam kunnen schrijven..
En mijn ultieme doel is natuurlijk domineren in de slalom en wave dicipline van de PWA Tour!

Voordat het zover is gaat er dus nog veel gebeuren,
zal jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden met alle nieuwtjes en verhalen…
Zo kan ik nu al vertellen dat gister al een heel aantal nieuwe zeilen binnen zijn gekomen, de nieuwe RS:Racings EVO3 in de maten 6,2, 7,0, 7,8, 9,5 en 12,0 liggen nu thuis en ze zien er maar al te gaaf uit. Kan niet wachten ze te testen!

Verder staat de nieuwe kalender ook online, deze zal wel nog wat veranderen.
Morgen staat mijn eerste dagje op zee gepland, Stefano van Tuijl zal er ook bij zijn dus dat beloofd wat vette plaatjes! 
so stay Tuned!

Aloha!

Geef een reactie

